sobota, 2 stycznia 2016

Noworoczny post

Rok 2015 obfitował w ważne dla mnie wydarzenia. Najbardziej ucieszyło mnie to, że spełniły się moje dwa marzenia! Mogę śmiało powiedzieć, iż jestem po prostu szczęśliwa i dzięki temu mam w sobie sporo energii na realizację kolejnych celów, które mam nadzieję zostaną wykonane w roku 2016 :) Tak, myślę tu również o nowych postach, szczególnie, że ostatnio się one nie pojawiały, za co bardzo przepraszam! 
Dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy zaglądają na mojego bloga! 
Kilka miesięcy temu założyłam konto na instagramie, na którym często pojawiają się nowe i niepublikowane na blogu zdjęcia przygotowanych przeze mnie dań, bądź moich wizyt w restauracjach/kawiarniach oraz zdjęć mnie samej. Jest to profil trochę o moich przygodach w kuchni, jak i o mnie. Serdecznie zapraszam do obserwowania mojego profilu na instagramie!:) 
Dzisiaj stworzyłam profil na  Pintereście, na który również zapraszam :)
Na koniec przedstawiam Wam kilka zdjęć z roku 2015 i już z 2016 :) :

Zdjęcia: 1. Jajecznica z pomidorem i bazylią. 2. Bazyliowe pesto. 3. Ciasto marchewkowe na firmową Wigilię. 4. Sylwestrowa kolacja | Noworoczne śniadanie. 5. Knedle. 6. Szarlotka. 7. Nowy kalendarz na rok 2016 | Cele na rok 2016. 8. Zimowa herbatka w nowym kubku.

Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku, żeby ten rok był pełny radości i żeby Wasze postanowienia zostały zrealizowane!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz