środa, 20 stycznia 2016

Pomysł na zdrową przekąskę!


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pomysł na zdrową przekąskę. Inspiracją był dla mnie deser, który wykonała dla mnie mama mojego chłopaka. W jej wersji pojawiły się takie składniki: konfitura z truskawek, jogurt grecki, płatki gryczane z jabłkiem i żurawiną, kiwi i gruszka. Ten deser tak mi zasmakował, że od trzech dni robię sobie swoją wersję tej pysznej przekąski, którą można jeść na śniadanie/drugie śniadanie/podwieczorek lub na kolację. Przekąska jest bardzo sycąca i zdrowa :)

Tę przekąskę układamy warstwowo w kubku lub miseczce, nie mieszamy! Moja wersja składa się z następujących składników, które dodajemy w tej kolejności:

- prażone jabłka (ok. 1,5 łyżki)
- gęsty jogurt naturalny (ok. 1,5 łyżki)
- płatki jaglane (2 łyżki)
- płatki żytnie (2 łyżki)
- siemię lniane (1 łyżka)
- prażone jabłka (ok. 1,5 łyżki)
- jogurt (ok. 1,5 łyżki)
- płatki jaglane (1 łyżeczka)
- płatki żytnie (1 łyżeczka)


Zapraszam na mój profil na instagramie.
Znajdziecie tam więcej zdjęć, nie tylko kulinarnych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz