niedziela, 10 stycznia 2016

Zdrowy koktajl truskawkowy


Wczoraj postanowiłam zrobić koktajl, ale w takiej zdrowej wersji, dlatego zamiast słodkiej śmietanki i kefiru, dodałam naturalny jogurt, dodałam troszeczkę cukru, ale nie białego tylko trzcinowego, a na koniec wsypałam płatki owsiane i siemię lniane. Dla urozmaicenia starłam i posypałam czekoladą koktajl, ale tylko na wierzchu. Koktajl wyszedł przepyszny i jest sycący. Zrobiłam większą ilość, to jeszcze dzisiaj i jutro będę mogła go wypić :).

Składniki:

Przepis na ok. 3 szklanki

- ok. 250g truskawek (poza sezonem można kupić mrożone, tylko wtedy, najlepiej rano, paczkę z truskawkami wyjąć z zamrażalki, żeby po kilku godzinach móc zrobić koktajl. Jeśli komuś zależy na czasie, to można takie zamrożone truskawki wrzucić do miski z zimną wodą, wtedy szybciej się rozmrożą)
- 300g gęstego jogurtu naturalnego
- 2 łyżeczki cukru trzcinowego
- 2 łyżki płatków owsianych
- 1 łyżka siemienia lnianego
- 1 kosteczka czekolady

Przygotowanie:

1. Rozmrożone truskawki wrzucamy do blendera, a następnie dodajemy jogurt, cukier, płatki owsiane oraz siemię lniane. Miksujemy.
2. Zmiksowany koktajl wlewamy do szklanki/szklanek. Na koniec posypujemy startą czekoladą.


Zapraszam na mój profil na instagramie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz